Jeugdcommissie

Vragen over onze jeugdelftallen, teamindelingen of andere zaken? Dan kun je bij onze jeugdcommissie terecht! Zij helpen je graag bij het beantwoorden van al deze vragen.

Het mailadres van de jeugdcommissie: jeugdcommissie@vvlettele.nl

De bult V.V. Lettele

Samenstelling Jeugdcommissie:

• Gerrit-Jan Vriezekolk (Hoofd)
  • Elles Klein Koerkamp
  • Peter van Oorspronk
  • Elian de Kleine
  • Sven Bouwhuis

Lid worden van een van onze commissies? Laat dan hieronder je naam en emailadres achter en wij nemen z.s.m. contact met je op!
Veld 1 V.V. Lettele

Ik wil graag vrijwilliger worden!

Om de club draaiende te houden kunnen wij natuurlijk niet zonder al onze vrijwilligers! Samen zorgen we ervoor zorgen we ervoor dat onze club een hechte gemeenschap is en blijft! Wil jij ook graag je steentje bijdragen? Meld je dan nu aan.

Onze sponsoren

Zonder sponsoren kan geen enkele verenging bestaan. Wij  zijn trots dat we al jarenlang, trouwe sponsoren mogen hebben en elk jaar nieuwe sponsoren mogen verwelkomen!