V.V. Lettele JO15-1JM

Spelers: Binc Aarnink, Guus Groot Lipman, Thijmen van der Linde, Thijs Lenderink, Joost Lugtenberg, Tymo van der Pol, Roan Timmermans, Sem van der Tol, Timo van der Tol, Bart Vierhouten, Bram Vriezekolk, Joost Vriezekolk, Milan Westerbeek, Julius de Winter en Stef Zandbelt.

Leider: Sven Bouwhuis.
Aanspreekpunt: Kevin ten Zijthof.
Trainingstijden: Dinsdag en woensdag: 18:30 – 19:45 uur.

Veld 1 V.V. Lettele

V.V. Lettele JO15-1JM

Leider: Sven Bouwhuis.
Aanspreekpunt: Kevin ten Zijthof.
Trainingstijden: Dinsdag en woensdag: 18:30 – 19:45 uur.

Sponsor: Garage Leijenaar

Wij staan voor flexibiliteit, oplossingsgerichtheid, persoonlijk contacten een eerlijk advies. Wij zijn sinds 1963 in het bezit van het Renault dealerschap, daar zijn we trots op! U bent van harte welkom bij Garage Leijenaar Bathmen.

Competitie tussenstand:

Benieuwd hoe V.V. Lettele JO15-1JM ervoor staat in de competitie? Vind hieronder de tussenstand:

De Bult

Wedstrijdprogramma:

Benieuwd wanneer de JO15-1JM een thuis- of een uitwedstrijd heeft? Hieronder vind je het programma van dit seizoen: