V.V. Lettele 2

Achterste rij: Tim Kleine Koerkamp, Thom van Oldeniel, Tijs Wagemans, Thomas te Boekhorst, Daan Kuipers, Daniël Kleine Koerkamp, Filip Moniuszko, Karel Jansen, Yvar Aarnink en Rene Ruiter.

Voorste rij: Bjorn Groot Koerkamp, Raymond Bloemenkamp, Thijs Oosterwijk, Rick Jansen, Dyo Evers en Tim Marsman.

V.V. Lettele 2 2022/2023

V.V. Lettele 2

Autovakmeester Wagemans

Sponsor: Autovakmeester Wagemans

Bij Autovakmeester Wagemans staan uitstekende service, persoonlijk contact en ‘meedenken met de klant’ hoog in het vaandel. Daar staan Wim Wagemans en zijn team voor garant! Of het nu gaat om de APK, onderhoud, reparatie of diagnose, u kunt met ieder merk auto bij ons terecht.

Competitie tussenstand:

Benieuwd hoe V.V. Lettele 2 ervoor staat in de competitie? Vind hieronder de tussenstand:

De Bult

Wedstrijdprogramma:

Benieuwd wanneer het 2e een thuis- of een uitwedstrijd heeft? Hieronder vind je het programma van dit seizoen: