Commissies

Welkom bij de commissieoverzichtspagina van V.V. Lettele! Onze vereniging wordt gedreven door de inzet van verschillende commissies die elk een cruciale rol spelen in het ondersteunen en bevorderen van onze gemeenschap en haar passie voor voetbal. Hier vind je een overzicht van de diverse commissies die zich inzetten voor de groei, ontwikkeling en het succes van VV Lettele.

Elke commissie vertegenwoordigt een uniek aspect van onze vereniging, van jeugdontwikkeling tot evenementenplanning en alles daartussenin. Hun toewijding en inspanningen vormen het fundament van onze vereniging en dragen bij aan de bloeiende gemeenschap die VV Lettele zo bijzonder maakt.

Eindverantwoordelijke per commissie:

• Activiteitencommissie
  • Commissie van Info.
  • Jeugdcommissie
  • Huskamercommissie
  • Technische-groep
  • Sponsorcommissie
  • Terreincommissie
  • Kledingcommissie
  • Arjen Daggenvoorde
  • Gerard Huis in ’t Veld
  • Jan-Willem de Brouwer
  • Gerard Huis in ’t Veld
  • Jan-Willem de Brouwer
  • Hans Kloosterboer
  • Arjen Daggenvoorde
  • Het bestuur V.V. Lettele
Lid worden van een van onze commissies? Laat dan hieronder je naam en emailadres achter en wij nemen z.s.m. contact met je op!