V.V. Lettele JO13-1

Spelers: Kasper Boksebeld, Jurre de Brouwer, Stijn Ehren, Thiemo Flierman, Lucas Elbon, Bas Lenderink, Laurens Lugtenberg, Wes Obdeijn, Wessel Schilstra, Sam Schuiling, Rik Stam, Dion Timmermans, Cas van der Tol, Tieme Tuin, Joris Wesselius en Jurre Westerbeek.

Leiders: Duco Schilstra en Martijn Tibben.
Aanspreekpunt: Kevin ten Zijthof.
Trainingstijden: Maandag en woensdag: 18:00 – 19:15 uur.

Veld 1 V.V. Lettele

V.V. Lettele JO13-1

Leiders: Duco Schilstra en Martijn Tibben.
Aanspreekpunt: Kevin ten Zijthof.
Trainingstijden: Maandag en woensdag: 18:00 – 19:15 uur.

Sponsor: Rietdekkersbedrijf Hans Aarnink

Rietdekkersbedrijf Hans Aarnink is het bedrijf waarbij de klant centraal staat en kwaliteit hoog in het vandaal staat. Wij kiezen voor een sterk persoonlijk gerichte aanpak en maken gebruik van jarenlange ervaring.

Competitie tussenstand:

Benieuwd hoe V.V. Lettele JO13-1 ervoor staat in de competitie? Vind hieronder de tussenstand:

De Bult

Wedstrijdprogramma:

Benieuwd wanneer de JO13-1 een thuis- of een uitwedstrijd heeft? Hieronder vind je het programma van dit seizoen: