Commissie van informatie

Zodra er commissies zijn die hun informatie graag op de website geplaatst willen hebben, kunnen de desbetreffende informatie mailen naar nieuws@vvlettele.nl

Commissies die hun informatie graag op de website willen plaatsen kunnen daartoe de informatie mailen naar nieuws@vvlettele.nl.  Als het officiële informatie betreft, zal er nog een check door het bestuur plaatsvinden. De website kan nog veel meer en beter gebruikt worden voor een goede aankondiging en presentatie van alle activiteiten: van kaartavond tot jeugdvoetbalkamp!

Samenstelling Commissie van informatie:

• Gerard Huis in’t Veld (Hoofd)
  • Bart Meijerink
  • Jeffrey Meurrer
  • Bryan de Weerd
  • Kris Oosterwijk
Lid worden van een van onze commissies? Laat dan hieronder je naam en emailadres achter en wij nemen z.s.m. contact met je op!

Onze sponsoren

Zonder sponsoren kan geen enkele verenging bestaan. Wij  zijn trots dat we al jarenlang, trouwe sponsoren mogen hebben en elk jaar nieuwe sponsoren mogen verwelkomen!