Activiteitencommissie

De activiteitencommissie zorgt elk seizoen weer voor een paar spraakmakende activiteiten. Zo organiseren zij jaarlijks diverse goedlopende activiteiten zoals klaverjassen, pokeravonden, voetbalquiz, nieuwjaarsbijeenkomst maar ook busreis naar wedstrijd Bundesliga. Daarnaast zijn er nog activiteiten die door andere groepen wordt georganiseerd zoals Oostermaetloop en het Jeugdsportkamp.

Activiteiten zoals gezamenlijke afsluiting van het seizoen bij jeugd en senioren vallen onder de jeugdcommissie en technische groep

Samenstelling activiteitencommissie:

• Max Ruiter (Hoofd)
  • Tijs Wagemans
  • Joris te Riele
  • Aron de Brouwer
  • Thijs Oosterwijk
Lid worden van een van onze commissies? Laat dan hieronder je naam en emailadres achter en wij nemen z.s.m. contact met je op!

Onze sponsoren

Zonder sponsoren kan geen enkele verenging bestaan. Wij  zijn trots dat we al jarenlang, trouwe sponsoren mogen hebben en elk jaar nieuwe sponsoren mogen verwelkomen!