Oostermaetloop 2 December 2023

Wij dagen je uit!

Op zaterdag 2 december is er weer de Oostermaetloop, georganiseerd door de werkgroep onder de vlag van vv Lettele. Een prachtige loop in ons fraaie Oostermaet! Ook dit jaar kunnen onze leden weer gratis meedoen.  Zie de bijlage met starttijden.

Opgave via www.mijninschrijving.nl. Zoek de juiste afstand erbij en schrijf je in.  Schrijf je in voor een categorie waarvoor je inschrijfgeld moet betalen, dan wordt achteraf de incasso op 0 (gratis) gezet.
Alle jeugdteams hebben een vrije zaterdag! Daarom kunnen alle jeugdspelers meedoen: gezellig en sportief!
Voor onze seniorenleden is het een goede warming up voor de wedstrijden op zondag. Dus meld je aan en doe mee! En vanzelfsprekend kunnen onze vrijwilligers ook meelopen om zo hun conditie op peil te houden.
Het wordt weer een mooie happening. Loop je niet mee, kom dan gerust een kijkje nemen. Het is altijd erg gezellig bij de start/finish en in de Huskamer!

Mede namens de organisatie van de Oostermaetloop wensen wij jullie een mooie loop!

Bestuur vv Lettele