Jubilarissen 2022 – V.V. Lettele

Jubilarissen

Helaas kon vanwege corona het huldigen van onze leden die 25, 40, 50 of 60 jaar lid zijn van onze vereniging een paar jaar niet plaatsvinden. Dit hebben we in deze jaarvergadering ingehaald. Vandaar het grote aantal jubilarissen: 26 leden! Helaas konden we er vanwege de andere belangrijke agendapunten maar kort aandacht aan besteden, maar onze dank aan onze leden/jubilarissen is er niet minder om. Dank voor jullie inzet en blijf vooral nog jaren lid en belangrijk voor onze vereniging!

Er zijn 16 leden die 25 jaar lid zijn en dat zijn vooral nog de actieve voetballende leden: Marcel Beltman, Joris de Brouwer, Jeroen Daggenvoorde, Timo Oosterwijk, Tijs Wagemans, Bart Meijerink, Jaap Daggenvoorde, Martijn Gerritsen, Sander Obdeijn, Kevin Welgraven. Stijn Aarnink, Rick Meijerink, Remon Bloemenkamp, Wesley Daggenvoorde, Joris te Riele, Sjoerd Ensink.

Vier leden zijn 40 jaar lid: Arjon Obdeijn, Henk Nijland, Henk Heuvelman, René Ruiter.
Vier leden zijn maar liefst 50 jaar lid: André Daggenvoorde, Hendri Huijsmans, Hans Kloosterboer en Theo Scholten.

Baas boven baas: Harrie Jansen is inmiddels al 60 jaar lid van onze verenging en hij is ook het langst lid. En nog steeds actief als consul en gastheer op zondagmiddag in de bestuurskamer bij thuiswedstrijden van Lettele 1.