V.V. Lettele 3

Achterste rij: Wilton Wichers Schreur, Danny de Brouwer, Nick Hoekman, Tim Klein Swormink, Wesley Daggenvoorde, Kevin Welgraven, Arjen Daggenvoorde, Martijn Gerritsen, Joost Meijerink, Peter van Oorsprong, Jesse Oosterwijk en Lars Ruiter.

Voorste rij: Mark Scholten, Stijn Aarnink, Ralf van Oldeniel, Ivar Kleine Koerkamp, Stijn Borren, Dyo Evers, Max Ruiter, Rick Meijerink, Jorik Kloosterboer, Jeroen Schiphorst en Kevin ten Zijthof.

V.V. Lettele 3 2022/2023

V.V. Lettele 3

Van Mourik Verf & Wand

Sponsor: Van Mourik Verf & Wand

Ben je op zoek naar een woonwinkel of speciaalzaak die staat voor kwaliteit en optimale service in Deventer en omgeving? Dan ben je bij Van Mourik Voor Verf & Wonen aan het juiste adres! Wij hebben alles om je interieur opnieuw tot leven te brengen, met verf en behand, raamdecoratie, gorijden en vele soorten vloeren.

Competitie tussenstand:

Benieuwd hoe V.V. Lettele 3 ervoor staat in de competitie? Vind hieronder de tussenstand:

De Bult

Wedstrijdprogramma:

Benieuwd wanneer het 4e een thuis- of een uitwedstrijd heeft? Hieronder vind je het programma van dit seizoen: