Sponsorcommissie

Onze sponsorcommissie zorgt ervoor dat alle sponsoren de aandacht krijgen die zij verdienen. Zo zorgt deze commissie ervoor dat elke sponsor een prominente plek krijgt in of rondom het Kulturhus de Spil! Of het nou gaat om een nieuwe reclamebord, een voetbaltenue of een online reclame spot in de kantine, de sponsorcommissie helpt je hier graag bij!

De sponsorcommissie is te bereiken via sponsorcommissie@vvlettele.nl

Samenstelling Sponsorcommissie:

• Martijn Gerristen (Hoofd)
  • Tijs Wagemans
  • Jorik Kloosterboer
  • Bas Huijsmans
Sponsor worden? Laat hier je gegevens achter en wij nemen contact met je op!

Onze sponsoren

Zonder sponsoren kan geen enkele verenging bestaan. Wij  zijn trots dat we al jarenlang, trouwe sponsoren mogen hebben en elk jaar nieuwe sponsoren mogen verwelkomen!