V.V. Lettele JO11-1JM

Spelers: Lara Aukema, Rens de Brouwer, Derk Bulthuis, Ninthe Draaijer, Daan Ehren, Kars Groot Koerkamp, Samuel Lebon, Sep van Oorspronk, Niels van Schooten en Daan Schuiling.

Leiders: Jeroen van Oorspronk en Oldrik Bulthuis.
Aanspreekpunt: Elles Klein Koerkamp.
Trainingstijden: Maandag en woensdag: 18:00 – 19:00 uur.

V.V. Lettele JO11-1JM

Leiders: Jeroen van Oorspronk en Oldrik Bulthuis.
Aanspreekpunt: Elles Klein Koerkamp.
Trainingstijden: Maandag en woensdag: 18:00 – 19:00 uur.

Sponsor: Ruitenbeek Simons Makelaars

U als klant centraal stellen en U zo goed mogelijk van dienst zijn. Dat is elke dag onze reden om voor U als team van Onbezorgd-Wonen.nl aan de slag te gaan. Wij bouwen graag aan een vertrouwensrelatie en kiezen daarbij voor een sterk persoonlijk gerichte aanpak en maken gebruik van jarenlange ervaring.

Competitie tussenstand:

Benieuwd hoe V.V. Lettele JO11-1JM ervoor staat in de competitie? Vind hieronder de tussenstand:

De Bult

Wedstrijdprogramma:

Benieuwd wanneer de JO11-1JM een thuis- of een uitwedstrijd heeft? Hieronder vind je het programma van dit seizoen: