V.V. Lettele 1

Voorste rij:

V.V. Lettele 1 2022/2023

V.V. Lettele 1

Achterste rij: Henry Huijsmans, Bram Huis in’t Veld, Jeffrey Kleine Koerkamp, Bas Huijsmans, Bryan de Weerd, Hidde Zandbelt, Jarno Westerbeek en Marijn Kleine Koerkamp.

Middelste rij: Marcel Oosterwijk, Casper Kuipers, Yvar Aarnink, Jeffrey Meurrer, Koen Heuvelman, Wout Wagemans, Ruben Gerritsen, Daniël Kleine Koerkamp, Dennis Oosterwijk en Henk Heuvelman.

Voorste rij: Stijn Huijsmans, Helwich Machielsen en Thijs Oosterwijk.

GMB-Logo

Sponsor: GMB BioEnergie

Energie uit grondstoffen halen. Dat is de missie van GMB BioEnergie. Al meer dan 30 jaar voegen we de daad bij het woord met onze composteringsinstallaties in Zutphen en Tiel. Nu is GMB BioEnergie het brandpunt van onze expertise en innovatie op het gebied van duurzaamheid.

Competitie tussenstand:

Benieuwd hoe V.V. Lettele 1 ervoor staat in de competitie? Vind hieronder de tussenstand:

De Bult

Wedstrijdprogramma:

Benieuwd wanneer het 1e een thuis- of een uitwedstrijd heeft? Hieronder vind je het programma van dit seizoen: